Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ηλίας Κουτσόυκος


Χθες το πρωί πριν φύγω για Κρήτη πέρασα
από το γραφείο του Νίκου...
Εκεί μου έδωσε και διάβασα το νέο βιβλίο
του Ηλια Κουτσουκου
που σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει.
Ενημερώνω πως ο Ηλίας Κουτσούκος είναι
ένας άνθρωπος με απίστευτο χιούμορ
με τρομερά έξυπνο λόγο που σπάει κόκαλα.
Ετοιμόλογος. Μουσικόφιλος.
Και μάγκας!
Τον γνώρισα πέρυσι στην παρουσίαση της ποιητικής συλλογής του Νίκου Μοσχοβάκου στο Βαφοπούλειο στη Θεσσαλονίκη.

Υ.Γ.
Μην του τραγουδήσετε ποτέ το τραγούδι ''Σάββατο κι απόβραδο''
 -Κάτι ξέρει ο Ηλίας! Θυμηθείτε με-






Με μεγάλη μου χαρά σας γράφω ένα από τα κείμενα του Ηλία Κουτσούκου από το καινούργιο βιβλίο του που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό, με τίτλο Delivery Boy

Από οτι καταλαβαίνετε το ακόλουθο κομμάτι θα είστε οι πρώτοι που θα το διαβάσετε..

Ευχαριστώ τον Ηλία απο την Θεσσαλονίκη για την άδεια του να γράψω το κείμενο καθως και για την φιλία του...



Ψέμα απ' το βάθος δεξιά

Καθόμουν με τον φίλο μου τον Γιωργάκη στα πίσω θρανία
στην αίθουσα των εκδηλώσεων του Γυμνασίου κι ακούγαμε,δήθεν με προσοχή,
ένα τεράστιο σε όγκο παπά που μας μιλούσε για την 'ανάγκη της Θείας Μετάληψης'.

Είναι,μας έλεγε, τεράστιο αμάρτημα να μην μεταλαμβάνουμε
το σώμα και το αίμα του Κυρίου κι επίσης αυτό πρέπει να γίνεται μετά το μυστήριο
της Εξομολόγησης.

Σκεφτόμουν ότι έπρεπε δηλαδή να πάω πρώτα στον σκατόπαπα και του πω
ότι μερικά βράδια τρίβω το πουλί μου ενώ σκέφτομαι τον κώλο της Αργυρούλας και μετά
Κυριακάτικα να πάω στην εκκλησία και να μεταλάβω σώμα κι αίμα του Κυρίου, δηλαδή
κάτι σαν να είμαι κανίβαλος ή πτωματοφάγος. Έτσι το έβλεπα κι ο Γιώργος συμφωνούσε μαζί μου.

Μιλούσε αυστηρά λοιπόν ο πάπαρος και μας κοιτούσε και μας έλεγε-για να μας τρομάξει-
για την 'ρομφαία του Κυρίου' και κάπου πήρε το μάτι του ότι είχαμε στρώσει κουβέντα εγώ και ο φίλος μου και αγριεμένος,μου απευθύνθηκε... 'δε μου λες μικρέ εκεί στο βάθος δεξιά δεν σε ενδιαφέρουν αυτά που σας λάω;'

Σηκώθηκα όρθιος και σαν από θείο θαύμα σκέφτηκα αστραπιαία να τον ξεγελάσω.
Του λέω 'πάτερ έλεγα στον συμμαθητή μου ότι το παλιό κρασί είναι ξύδι...'

Ο παπάς ρώτησε εκνευρισμένος 'και λοιπόν,τι σχέση έχει αυτό με τη Θεία Μετάληψη για πες μου'

Κοίταξα τον πάπαρο με δήθεν φόβο και δέος και τότε αμόλησα τη φρικτή αλλά λαμπρή
ψεματάρα μου..

'Έλεγα στον συμμαθητή μου πάτερ ότι δεν χωνεύω το κρασί που γίνεται ξύδι γιατί όταν δίψασε ο Χριστός στο σταυρό οι στρατιώτες του έδωσαν ξύδι...'

Τότε ο παπάς με κοίταξε με θαυμασμό και είπε 'μπράβο αγόρι μου, μπραβο' και μερικοί συμμαθητές μου ξύναν τα κεφάλια τους...



για περισσότερα εδω



Ηλία ελπίζω να είσαι καλά και να τα πούμε σύντομα..
Μιχάλης..

Δεν υπάρχουν σχόλια: